Pakalpojumi
Īslaicīgs sociālās un veselības aprūpes pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām.
Ilgstošs sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām.
Aprūpes mājās pakalpojums.
Dienas aprūpes centra pakalpojums personām ar garīgas veselības traucējumiem.
Specializētās darbnīcas pakalpojums.
Grupu dzīvokļa pakalpojums.
Speciālā transporta un pavadoņa pakalpojums.
Servisa dzīvokļa pakalpojums personām ar funkcionāliem traucējumiem.
“Zupas virtuves” pakalpojums.
Naktspatversmes pakalpojums personām bez noteiktas dzīvesvietas vai krīzes situācijā nonākušām personām.
Aprūpes mājās pakalpojums.
Nodrošinām nepieciešamo aprūpi mājās klientiem, kuri objektīvu apstākļu dēļ nevar sevi aprūpēt. Sniedzam šādus pakalpojumus pamatvajadzību apmierināšanai – palīdzību veikt personīgo higiēnu, apģērbties, pagatavot ēdienu vai paēst, iepirkties, uzkopt mājvietu, iekurināt krāsni.
- Tālrunis informācijai: 26456881 (darba dienās no plkst. 9.00 – 16.30).
Maksas pakalpojums: 11.19 EUR/stundā
Pakalpojuma apmaksas veidi:
- Jūrmalniekiem, lai pieteiktos uz pašvaldības finansējumu jāvēršas Jūrmalas Labklājības pārvaldē.
- Jebkuram iedzīvotājam ir iespēja saņemt pakalpojumu par saviem līdzekļiem.
Pilns visu pakalpojumu cenrādis pieejams šeit:
Pakalpojuma apjoms un saturs atkarīgs no piešķirtā aprūpes līmeņa:
I aprūpes līmenis:
- Darbdienās, ne vairāk kā 16 stundas mēnesī;
- Produktu, medikamentu, dažādu saimniecības preču piegāde.
- Maksājumu veikšana.
- Ūdens ienešana un iznešana.
II aprūpes līmenis:
- Darbadienās ne vairāk kā 32 stundas mēnesī.
- Produktu, medikamentu, dažādu saimniecības preču piegāde.
- Maksājumu veikšana.
- Ūdens ienešana un iznešana.
- Palīdzība krāsns kurināšanā un malkas ienešanā.
- Palīdzība ēdiena gatavošanā.
- Medicīnas darbinieku izsaukšana.
III aprūpes līmenis:
- Darbadienās – ne vairāk kā 60 stundas mēnesī.
- Produktu, medikamentu, dažādu saimniecības preču piegāde.
- Maksājumu veikšana.
- Ūdens ienešana un iznešana.
- Krāsns kurināšana un malkas ienešana.
- Ēdiena gatavošana.
- Medicīnas darbinieku izsaukšana.
- Mājokļa uzkopšana (grīdas tīrīšana, putekļu slaucīšana, atkritumu iznešana, reizi gadā logu mazgāšana, lietu novietošana tā, lai tās neapgrūtinātu aprūpējamās personas pārvietošanos u.tml.).
- Veļas mazgāšana vai nodošana tīrīšanai.
- Pastaigas.
IV aprūpes līmenis:
- Darbadienās – ne vairāk kā 100 stundas mēnesī.
- Produktu, medikamentu, dažādu saimniecības preču piegāde.
- Maksājumu veikšana, ūdens ienešana un iznešana, krāsns kurināšana un malkas ienešana.
- Ēdiena gatavošana.
- Medicīnas darbinieku izsaukšana.
- Mājokļa uzkopšana (grīdas tīrīšana, putekļu slaucīšana, atkritumu iznešana, reizi gadā logu mazgāšana, lietu novietošana tā, lai tās neapgrūtinātu aprūpējamās personas pārvietošanos u.tml.).
- Veļas mazgāšana vai nodošana tīrīšanai.
- Pastaigas.
- Palīdzība personīgās higiēnas nodrošināšanai (t.sk. palīdzība mazgāties vannā vai ar dušu).
- Iekļūšana gultā un izkļūšana no gultas.
- Palīdzība ģērbjoties un fizioloģisko procesu norisē, t.sk. inkontinences līdzekļu nomaiņā.
Pilns pakalpojuma apraksts pieejams šeit:
- Pašvaldības iestādes (Jūrmalas Labklājības pārvaldes) lēmums par pakalpojuma piešķiršanu vai personas iesniegums.
- Personu apliecinoši dokumenti gan klientam, gan piederīgajiem.
- Pakalpojuma saņemšanas laikā un vietā klients nedrīkst atrasties alkohola vai citu apreibinošu vielu ietekmē.
- Nodrošināt aprūpētāja veselībai nekaitīgus un drošus darba apstākļus, sanitāri higiēniskās prasības, ugunsdrošības un darba aizsardzības prasības.
- Ja klientam ir mājdzīvnieks, nodrošināt aprūpētājam brīvu un drošu pieeju mājoklim.