Klientiem
Uzņemšana
- Tālrunis 67732623 vai 67760569 (darba dienās no 9.00 – 16.30)
Īslaicīgs sociālās un veselības aprūpes pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām.
Ilgstošs sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām (pansionāts).
- Personu apliecinoši dokumenti gan klientam, gan piederīgajiem (Pase vai ID karte).
- Pašvaldības iestādes (Jūrmalas Labklājības pārvaldes) lēmums par pakalpojuma piešķiršanu vai personas iesniegums.
- Ģimenes ārsta 27/u izziņa par klienta atbilstību vispārējā tipa sociālās aprūpes iestādei ar ārstēšanas plānu un medikamentu lietošanas shēmu.
- invaliditāti apstiprinošs dokuments (lēmums, atzinums), ja tāds ir.
- Slimnīcas izraksts (ja tāds ir).
- Psihiatra atzinums (ja tāds ir).
- Noslēgt līgumu.
- Norādīt savu kontaktinformāciju rēķina saņemšanai.
- Sniegt informāciju par veselības stāvokli medicīnas personālam.
- Sniegt aprūpes informāciju aprūpes personālam.
- Saņemt kontaktinformāciju par iespējām sazināties ar piesaistītajiem speciālistiem.
- Pirmās 7 dienas tiks veikta vitālo rādītāju kontrole.
- Pedikulozes kontrole.
- Mantu un līdzekļu uzskaite.
- Veļas un apģērba marķēšana.