Viegli lasīt

Klientiem

Uzņemšana

Tālrunis uzziņām: +371 27882209 (darba dienās no 9.00 – 16.30)

Dokumenti, kas jāņem līdzi:

  • Personu apliecinoši dokumenti gan klientam, gan piederīgajiem (Pase vai ID karte).
  • Pašvaldības iestādes (Jūrmalas Labklājības pārvaldes) lēmums par pakalpojuma piešķiršanu vai personas iesniegums.
  • Ģimenes ārsta 27/u izziņa par klienta atbilstību vispārējā tipa sociālās aprūpes iestādei ar ārstēšanas plānu un medikamentu lietošanas shēmu.
  • invaliditāti apstiprinošs dokuments (lēmums, atzinums), ja tāds ir.
  • Slimnīcas izraksts (ja tāds ir).
  • Psihiatra atzinums (ja tāds ir).

Ievietojot klientu svarīgi:

  • Noslēgt līgumu.
  • Norādīt savu kontaktinformāciju rēķina saņemšanai.
  • Sniegt informāciju par veselības stāvokli medicīnas personālam.
  • Sniegt aprūpes informāciju aprūpes personālam.
  • Saņemt kontaktinformāciju par iespējām sazināties ar piesaistītajiem speciālistiem.

Uzņemot klientu tiks veiktas šādas darbības:

  • Pirmās 7 dienas tiks veikta vitālo rādītāju kontrole.
  • Pedikulozes kontrole.
  • Mantu un līdzekļu uzskaite.
  • Veļas un apģērba marķēšana.

Dienas kārtība

7.00 – 8.30 Rīta tualete, aprūpe,  medicīniskās procedūras (ja nepieciešams);

8.30 – 9.30 Brokastis;

9.30 – 10.30 medikamentu lietošana, ārsta vizīte (ja nepieciešams), medicīniskās procedūras (ja nepieciešams);

9.30 – 12.30 Sociālā rehabilitācija, individuālais un grupu darbs ar sociālā darba speciālistu, fizioterapija, Centra piedāvātās nodarbības un saturīga brīva laika pavadīšanas aktivitātes;

12.30 -13.30 Pusdienas;

13.30 – 14.00 Medikamentu lietošana;

13.30 – 17.30 Brīvais laiks, pastaigas, atpūta, sociālās rehabilitācijas aktivitātes, sociālā darba speciālistu konsultācijas,  darbs interešu grupās, mazaktīvo/neaktīvo klientu aktivizēšana;

17.30 – 18.30 Vakariņas;

18.30-19.00 Brīvais laiks;

19.00-20.00 Medikamentu lietošana, vakara tualete un higiēnas procedūras;

20.00-20.30 Naksniņas;

20.30-22.00 Brīvā laika individuālās aktivitātes / TV, radio, aktivitātes iestādes teritorijā;

22.00 – 7.00 Nakts miers.


Pasākumu plāni

Pie mums regulāri notiek dažādas aktivitātes un pasākumi, kas ir daļa no sociālās rehabilitācijas programmas. Pansionāta iemītniekiem ir iespēja regulāri tikties ar savas konfesijas mācitāju, piedalīties grupu nodarbībās ar fizioterapeitu, dažādās interešu grupu nodarbībās – bingo, krustvārdu mīklas, grāmatas. Pie mums brauc arī ciemiņi un sniedz priekšnesumus. Plāns:

Klientiem ar GRT sociālās rehabilitācijas piedāvājums ir ļoti plašs. Centrs “Ķemeri” ik dienas notiek dažādas nodarbības – mākslas, mūzikas, rokdarbu, sporta. Klientiem ir iespēja piedalīties dažādos tematiskos pasākumos, diskotēkā, nakšņošanas pasākumā 1x mēnesī, ekskursijās, koncertos. Plāns:


Cenrādis

Ar cenrādi iespējams iepazīties šeit:


Apmeklētājiem

Ja vēlaties apmeklēt savu tuvinieku vai atnest pienesumu, lūdzu sazinieties ar mums:

Nodaļa “Sloka” administrators – Tālr.  +371 27882209 (darba dienās no 9.00 – 16.30)


Kārtības noteikumi

Visu struktūrvienību iekšējās kārtības noteikumi pieejami šeit:


Vides pieejamība

Veselības un sociālās aprūpes pakalpojumu vides pieejamība nodrošināta visās PSIA „Veselības un sociālās aprūpes centrs – Sloka” struktūrvienībās:

Nodaļa “Sloka”, Dzirnavu ielā 36/38, Jūrmalā:

  • Klienta pavadonis riteņkrēslu var saņemt katru dienu no plkst. 8:00 līdz 19:00 pret personas apliecinošo dokumentu.
  • Riteņkrēsla saņemšanai lūdzam vērsties Reģistratūrā (uzņemšanā), kas atrodas E korpusā pie vārtiem;
  • Ja riteņkrēsls nepieciešams iekļūšanai centra teritorijā, lūgums zvanīt tel. 67732623.
  • Ja klients atrodas nodaļā, tad ar jautājumu pēc viņam nepieciešamās pārvietošanās palīdzības var vērsties pie nodaļas personāla.

PSIA „Veselības un sociālās aprūpes centrs – Sloka”, Dzirnavu ielā 36/38, Jūrmalā ir nodrošināta vides pieejamība personām ar funkcionāliem traucējumiem, tādejādi nodrošinot atbilstību Ministru kabineta 2009.gada 20.janvāra noteikumos Nr.60 „Noteikumi par obligātajām prasībām ārstniecības iestādēm un to struktūrvienībām” minētajām prasībām.

  • ir nodrošināta patstāvīga iekļūšana ārstniecības iestādē;
  • ir nodrošināta patstāvīga pārvietošanās iespēja ārstniecības iestādes stāva ietvaros;
  • ir nodrošināta patstāvīga pārvietošanās iespēja uz attiecīgo stāvu,
  • personām ar redzes vai dzirdes traucējumiem ir nodrošināta iespēja saņemt skaņas vai vizuālo informāciju;
  • ir pieejama tualetes telpa.

Klientiem ir iespēja brīvi pārvietoties pa Centra teritoriju gan iekļūt, gan izkļūt no ēkām, tajās izvietotajām nodaļām un teritorijas – pieejams lifts visos vairākstāvu korpusos, pie ieejas durvīm ir ierīkotas uzbrauktuves. Telpas ir aprīkotas ar speciālām palīgierīcēm (rokturi, stieņi, sienu margas, pacēlāji). Teritorijā ir izveidoti pastaigu celiņi (asfaltēti un bruģēti), novietoti soliņi atpūtai un riteņkrēsliem. Teritorijā ir nojumes, kuras ir piemērotas iekļūšanai un izkļūšanai personām ar riteņkrēsliem.

Apraksts un vizuālā informācija par prasības nodrošinājumu, norādot iespējas pārvietoties pa institūcijas teritoriju, iekļūt institūcijā, kā arī pārvietoties pa ēkām ir izvietotas visā Centra teritorijā.


Nolikums

“Pašvaldības SIA “Veselības un sociālās aprūpes centrs-Sloka” darba organizācijas kārtība”

 

Informācija sadaļā atjaunota 06.05.2025.

 

Sazinies ar mums