Viegli lasīt

Pakalpojumi

Ilgstošs sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām.

Pakalpojums pensijas vecuma personām un personām, kurām ir noteikts otrais, trešais vai ceturtais aprūpes līmenis, jā tās vecuma vai veselības stāvokļa dēļ nespēj sevi aprūpēt. Pakalpojuma ietvaros nodrošina cilvēkiem patstāvīgu mājokli, sociālo un veselības aprūpi, rehabilitāciju.

Tālrunis informācijai: + 371 27882209 (darba dienās no plkst. 9.00 – 16.30).


Pakalpojuma saturs:

  • Pilna diennakts izmitināšana un aprūpe.
  • Apgāde ar personīgās higiēnas priekšmetiem, apģērbu un apaviem.
  • Nodrošinām ar tehniskajiem palīglīdzekļiem.
  • Četrreizēja ēdināšana dienā.
  • Atbalsts un palīdzība pašaprūpē un ķermeņa aprūpē.
  • Ģimenes ārsta un citu speciālistu nozīmētā ārstēšanas plāna izpilde.
  • Neatliekamā medicīniskā palīdzība.
  • Palīdzība individuālo sociālo problēmu risināšanā.
  • Iespēja iesaistīties Centra kultūras un sporta aktivitātēs, kino vakaros, radošajās nodarbībās.
  • Pēdu aprūpes speciālista, friziera, fizioterapeita, asistenta pakalpojumi.
  • Specializētā transporta izmantošanas iespēja.
  • Pakalpojuma pilns apraksts pieejams šeit.

Pakalpojuma cena:

Pakalpojuma apmaksas veidi:

  • Jūrmalniekiem pieejams pašvaldības finansējums. Lai pieteiktos, jāvēršas Jūrmalas Labklājības pārvaldē: +371 67767347.
  • Pakalpojumu ir iespēja saņemt par saviem līdzekļiem, sīkākai informācijai zvanīt: +371 27882209
  • Citas pašvaldības iedzīvotājiem, jāgriežas savā pašvaldībā, lai noskaidrotu par pakalpojuma finansēšanas iespējām.

Pilns visu pakalpojumu cenrādis pieejams šeit:
Uzzināt vairāk par aprūpes līmeņiem un izvērtēšanu šeit.


Uzņemšana:

Dokumenti, kas jāņem līdzi:

  • Personu apliecinoši dokumenti gan klientam, gan piederīgajiem (Pase vai ID karte).
  • Pašvaldības iestādes (Jūrmalas Labklājības pārvaldes) lēmums par pakalpojuma piešķiršanu vai personas iesniegums.
  • Ģimenes ārsta 27/u izziņa par klienta atbilstību vispārējā tipa sociālās aprūpes iestādei ar ārstēšanas plānu un medikamentu lietošanas shēmu.
  • invaliditāti apstiprinošs dokuments (lēmums, atzinums), ja tāds ir.
  • Slimnīcas izraksts (ja tāds ir).
  • Psihiatra atzinums (ja tāds ir).

Ievietojot klientu svarīgi:

  • Noslēgt līgumu.
  • Norādīt savu kontaktinformāciju rēķina saņemšanai.
  • Sniegt informāciju par veselības stāvokli medicīnas personālam.
  • Sniegt aprūpes informāciju aprūpes personālam.
  • Saņemt kontaktinformāciju par iespējām sazināties ar piesaistītajiem speciālistiem.

Uzņemot klientu tiks veiktas šādas darbības:

  • Pirmās 7 dienas tiks veikta vitālo rādītāju kontrole.
  • Pedikulozes kontrole.
  • Mantu un līdzekļu uzskaite.
  • Veļas un apģērba marķēšana.

 

Divvietīga klientu istaba

Socializācijas/ ēdamtelpa

Pansionāts Slokā

A korpuss

B korpuss

Sazinies ar mums