Pakalpojumi

APRŪPE JŪSU TUVINIEKAM BEZ PAŠVALDĪBAS LĪDZFINANSĒJUMA.
Aprūpes mājās pakalpojums.
Sociālās aprūpes pakalpojums (igstošs).
Sociālās aprūpes pakalpojums (īslaicīgs).
Dienas aprūpes centrs.
Atelpas brīdis
Grupu dzīvoklis.
Specializētās darbnīcas.
Speciālais transports.
Pavadoņa pakalpojums.
Servisa dzīvoklis.
“Zupas virtuves” pakalpojums.
Naktspatversme.
Aprūpes mājās pakalpojums.
Nodrošinām nepieciešamo aprūpi mājās klientiem, kuri objektīvu apstākļu dēļ nevar sevi aprūpēt:
Tālrunis informācijai: +371 26456881 (darba dienās no plkst. 9.00 – 16.30).
Pakalpojuma saturs:
- Darba dienās (no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts noteiktās brīvdienas un svētku dienas) laika posmā plkst. 8:00 līdz plkst.17:00.
- Uzsākot pakalpojumu nodrošinām sociālā darbinieka vizīti un izvērtējumu.
- Produktu, medikamentu, dažādu saimniecības preču piegāde.
- Maksājumu veikšana.
- Ūdens ienešana un iznešana.
- Palīdzība krāsns kurināšanā un malkas ienešanā.
- Palīdzība ēdiena gatavošanā.
- Medicīnas darbinieku izsaukšana.
- Mājokļa uzkopšana.
- Veļas mazgāšana vai nodošana tīrīšanai.
- Pastaigas.
- Palīdzība personīgās higiēnas nodrošināšanai.
- Palīdzība ģērbjoties un fizioloģisko procesu norisē, t.sk. inkontinences līdzekļu nomaiņā.
- Pilns pakalpojuma apraksts pieejams šeit:
Pakalpojuma cena:
Lai saņemtu līdzfinansējumu pakalpojumam, vispirms jāvēršas Jūrmalas Labklājības pārvaldē.
Maksas pakalpojums: 11.19 EUR/stundā.
Pakalpojumu piešķir rindas kārtībā. Lūdzam savlaicīgi interesēties un pieteikties.
Nepieciešamie dokumenti:
- Personas iesniegums (maksas klientiem).
- Pašvaldības iestādes (Jūrmalas Labklājības pārvaldes) lēmums par pakalpojuma piešķiršanu. (tikai klientiem ar līdzfinansējumu).
- Izziņa U20 no ģimenes ārsta (tikai klientiem ar līdzfinansējumu).
- Personu apliecinoši dokumenti gan klientam, gan piederīgajiem.
Noteikumi:
- Pakalpojuma saņemšanas laikā un vietā klients nedrīkst atrasties alkohola vai citu apreibinošu vielu ietekmē.
- Nodrošināt aprūpētāja veselībai nekaitīgus un drošus darba apstākļus, sanitāri higiēniskās prasības, ugunsdrošības un darba aizsardzības prasības.
- Ja klientam ir mājdzīvnieks, nodrošināt aprūpētājam brīvu un drošu pieeju mājoklim.