Pakalpojumi
APRŪPE JŪSU TUVINIEKAM BEZ PAŠVALDĪBAS LĪDZFINANSĒJUMA.
Aprūpes mājās pakalpojums.
Ilgstošs sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām (pansionāts).
Īslaicīgs sociālās un veselības aprūpes pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām.
Dienas aprūpes centra pakalpojums personām ar garīgas veselības traucējumiem.
“Atelpas brīža” pakalpojums personām ar garīga rakstura traucējumiem
Grupu dzīvokļa pakalpojums.
Specializētās darbnīcas pakalpojums.
Speciālā transporta pakalpojums.
Pavadoņa pakalpojums.
Servisa dzīvokļa pakalpojums personām ar funkcionāliem traucējumiem.
“Zupas virtuves” pakalpojums.
Naktspatversmes pakalpojums personām bez noteiktas dzīvesvietas vai krīzes situācijā nonākušām personām.
Aprūpes mājās pakalpojums.
Nodrošinām nepieciešamo aprūpi mājās klientiem, kuri objektīvu apstākļu dēļ nevar sevi aprūpēt:
- Darba dienās (no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts noteiktās brīvdienas un svētku dienas) laika posmā plkst. 8:00 līdz plkst.17:00.
- Uzsākot pakalpojumu nodrošinām sociālā darbinieka vizīti un izvērtējumu.
- Produktu, medikamentu, dažādu saimniecības preču piegāde.
- Maksājumu veikšana.
- Ūdens ienešana un iznešana.
- Palīdzība krāsns kurināšanā un malkas ienešanā.
- Palīdzība ēdiena gatavošanā.
- Medicīnas darbinieku izsaukšana.
- Mājokļa uzkopšana.
- Veļas mazgāšana vai nodošana tīrīšanai.
- Pastaigas.
- Palīdzība personīgās higiēnas nodrošināšanai.
- Palīdzība ģērbjoties un fizioloģisko procesu norisē, t.sk. inkontinences līdzekļu nomaiņā.
Pilns pakalpojuma apraksts pieejams šeit:
Maksas pakalpojums: 11.19 EUR/stundā.
- Tālrunis informācijai: 26456881 (darba dienās no plkst. 9.00 – 16.30).
- Pakalpojumu piešķir rindas kārtībā. Lūdzam savlaicīgi interesēties un pieteikties.
Lai saņemtu līdzfinansējumu pakalpojumam, vispirms jāvēršas Jūrmalas Labklājības pārvaldē.
- Personas iesniegums (maksas klientiem).
- Pašvaldības iestādes (Jūrmalas Labklājības pārvaldes) lēmums par pakalpojuma piešķiršanu. (tikai klientiem ar līdzfinansējumu).
- Izziņa U20 no ģimenes ārsta (tikai klientiem ar līdzfinansējumu).
- Personu apliecinoši dokumenti gan klientam, gan piederīgajiem.
- Pakalpojuma saņemšanas laikā un vietā klients nedrīkst atrasties alkohola vai citu apreibinošu vielu ietekmē.
- Nodrošināt aprūpētāja veselībai nekaitīgus un drošus darba apstākļus, sanitāri higiēniskās prasības, ugunsdrošības un darba aizsardzības prasības.
- Ja klientam ir mājdzīvnieks, nodrošināt aprūpētājam brīvu un drošu pieeju mājoklim.