Viegli lasīt

Pakalpojumi

Īslaicīgs sociālās un veselības aprūpes pakalpojums institūcijā pilngadīgām personām.

Piedāvājam sociālo un veselības aprūpi ikvienam, kuram ir grūtības sevi aprūpēt pēc ārstēšanās ārstniecības iestādē, tuvinieku prombūtnes laikā un citās situācijās.

Ja pakalpojumu līdzfinansē pašvaldība, tad tā ilgums ir 60 dienas gadā.

Tālrunis informācijai: +371 27882209(darba dienās no plkst. 9.00 – 16.30).


Pakalpojuma saturs:

  • Pilna diennakts izmitināšana un aprūpe.
  • Nodrošinām ar tehniskajiem palīglīdzekļiem.
  • Četrreizēja ēdināšana dienā.
  • Atbalsts un palīdzība pašaprūpē un ķermeņa aprūpē.
  • Ģimenes ārsta un citu speciālistu nozīmētā ārstēšanas plāna izpilde.
  • Neatliekamā medicīniskā palīdzība.
  • Palīdzība individuālo sociālo problēmu risināšanā.
  • Iespēja iesaistīties Centra kultūras un sporta aktivitātēs, kino vakaros, radošajās nodarbībās.
  • Pēdu aprūpes speciālista, friziera, fizioterapeita, asistenta pakalpojumi.
  • Specializētā transporta izmantošanas iespēja.
  • Pakalpojuma pilns apraksts pieejams šeit.

Pakalpojuma cena un apmaksas veidi:

  • Jūrmalniekiem pieejams pašvaldības finansējums pilnā apmērā vai daļējs.
  1. Lai pieteiktos, jāvēršas Jūrmalas Labklājības pārvaldē: 67767347.
  2. Līdzmaksājums būs jāveic tikai gadījumā, ja ienākumi vienai personai mājsaimniecībā pārsniedz valstī noteikto iztikas minimumu EUR 700 mēnesī. Visi ienākumi, kas pārsniedz šo summu tiks novirzīti līdzmaksājumam. Piemēram, ja Jūsu ienākumi ir EUR 750 mēnesī, tad līdzmaksājums būs EUR 50.
  3. Līdzi jāņem personu apliecinoši dokumenti un kontu izraksti par pēdējiem 3 mēnešiem. Būs jāaizpilda iesniegums un dokuments par “personas/mājsaimniecības materiālās situācijas izvērtēšanu”.
  • Citas pašvaldības iedzīvotājiem, jāgriežas savā pašvaldībā, lai noskaidrotu par pakalpojuma finansēšanas iespējām.

Plašāk par Sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu samaksas kārtību atradīsiet šeit:
Par sociālajiem pakalpojumiem Jūrmalas valstspilsētas pašvaldībā lasiet  šeit.


Uzņemšana:

Dokumenti, kas jāņem līdzi:

  • Personu apliecinoši dokumenti gan klientam, gan piederīgajiem (Pase vai ID karte).
  • Pašvaldības iestādes (Jūrmalas Labklājības pārvaldes) lēmums par pakalpojuma piešķiršanu vai personas iesniegums.
  • Ģimenes ārsta 27/u izziņa par klienta atbilstību vispārējā tipa sociālās aprūpes iestādei ar ārstēšanas plānu un medikamentu lietošanas shēmu.
  • invaliditāti apstiprinošs dokuments (lēmums, atzinums), ja tāds ir.
  • Slimnīcas izraksts (ja tāds ir).
  • Psihiatra atzinums (ja tāds ir).

Ievietojot klientu svarīgi:

  • Noslēgt līgumu.
  • Norādīt savu kontaktinformāciju rēķina saņemšanai.
  • Sniegt informāciju par veselības stāvokli medicīnas personālam.
  • Sniegt aprūpes informāciju aprūpes personālam.
  • Saņemt kontaktinformāciju par iespējām sazināties ar piesaistītajiem speciālistiem.

Uzņemot klientu tiks veiktas šādas darbības:

  • Pirmās 7 dienas tiks veikta vitālo rādītāju kontrole.
  • Pedikulozes kontrole.
  • Mantu un līdzekļu uzskaite.
  • Veļas un apģērba marķēšana.
Aprūpes centrs Jūrmalā

Divvietīga klientu istaba

Pansionāts Jūrmalā Slokā

Socializācijas/ ēdamtelpa

Sazinies ar mums